duminică, 14 februarie 2010

Cadouri de Valentine's

Nu tin la aceasta sarbatoare, dar nici nu mi se pare nimic in neregula cu oamenii care se opresc din goana cotidiana pentru a-si face timp de lucruri mai ...inimoase. Stiu ca azi e deja 14 februarie, dar- daca vreti sa faceti un cadou pe ultima suta de metri, am eu o idee la care am lucrat in ultimele zile.


E cadoul meu pentru voi, pe care trebuie doar sa-l descarcati de aici in format jpg., sa-l printati pe carton- ca o felicitare sau pe un tricou, cum l-am gandit eu initial (sau pernuta sau canuta sau ce vreti voi si se poate scoate la o imprimanta profi!)
Singura restrictie se refera la comercializarea acestui design (copyrightCasacucadouri2010).
Imaginile vor fi disponibile pentru uz personal pe tot parcursul lunii februarie.

Actualizare: 1 martie 2010: pentru doritorii jpg-urilor fara sigla "Casa cu cadouri", va astept solicitarea pe email: casacucadouri@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu