luni, 22 februarie 2010

Cum a fost la Troc ADhoc

Fain :)
Prima editie, o sambata de februarie, pe terasa la Aethernativ, masute sub umbrelute, multe obiecte care-si asteptau randul la schimb, tineri, copii, parinti,bunici, ceai si voie-buna. Am schimbat, am socializat, am intalnit vechi cunostinte, am cunoscut oameni noi, am cunoscut in carne si oase oameni pe care-i stiam doar de pe net, deci a fost dragut.
Ce mi-a placut:
-schimbul: eu am plecat de acasa cu carti si reviste, m-am intors cu alte carti si reviste si un sfesnic fain :)
-varietatea obiectelor
-in ciuda ploii care si-a ales prost momentul, au venit oameni curiosi si binedispusi, la inceput socializarea a fost mai timida, dar intr-o ora, doua, s-a creat o atmosfera placuta;
-dorinta oamenilor de a mai repeta trocul, probabil data viitoare cu mai multi participanti, mai multe obiecte, mai multe optiuni- impreuna cu Ana de la Clouds am zis sa incercam sa repetam lunar trocul;
Ce nu mi-a placut:
-ma asteptam sa predomine tinerii, dar cei de peste 40 de ani si-au facut aparitia intr-un numar destul de mare, nu doar ca sa vada, ci efectiv sa schimbe. Probabil ar trebui sa pun asta la bile albe pentru ei- felicitari pentru ca-s deschisi (si am mai avut ocazia sa vad asta si la targul handmade de la Caravana Solar Cinema), dar rusine tinereilor timisoreni care s-au speriat de cativa stropi de ploaie sau au preferat sa isi petreaca dupa-masa de sambata lenevind :P;
-din peste 1000 de membri Freecycle Timisoara care stiau de targ, nu am intalnit acolo mai mult de 3-4....din nou, rusinica. E asa de usor sa stai pe net si asa de greu sa te deplasezi pana la o locatie reala, sa intalnesti oameni reali...
-ca de obicei, ventilatia proasta din cafenea care permite fumului de tigara sa puna stapanire pe aerul respirabil- eu ma simt ca un vampir care fuge de atingerea razei de soare...Iata o imagine aproximativa (pentru mai multe poze, ne putem baza pe fetele de la Clouds Factory ca vor posta pe blogul lor si mai vedeti impresii si aici, la Arabela ), eu eram prea capiata si imprastiata ca sa ma concentrez. Asa patesc cand sunt cu oameni multi: as vorbi cu toti, de toate! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu