joi, 11 martie 2010

Sufragiu din sufragerie

(Asta mi-a venit de la o emisiune tv, in care cineva glumea- sper!- ca sufrageta era o femeie care statea in sufragerie). Deci, reiau pe intelesul tuturor: votul tau conteaza.
Ce vot? Prin amabilitatea Liviei am aflat azi-dimi de un blog/site- "Facut de mana", unde se propune un clasament al blogurilor de handmade. M-am bucurat sa-l gasesc si pe al nostru in lista si va invit sa va dati cu votul, daca va place ce vedeti si ce cititi pe aici.
Nu v-as putea da vreun amanunt despre sistemul de votare si despre validitatea voturilor (sunt multe bloguri acolo care imi plac, dar -in lipsa vreunui regulament, personal am considerat potrivit sa votez doar o data,  pentru un singur blog).

Asadar, daca ai chef, de oriunde ai fi- din sufragerie, bucatarie, birou sau pe unde iti tii tu internetul :P, VOTEAZA !. 
Multumesc :)

(No, cum ma descurc ca si catindat, vorba unui muntean de-al meu? :P)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu