marți, 9 martie 2010

Zozole's Earrings- un nou design

Am lucrat de curând un set de elemente de imagine online pentru magazinul handmade al Dianei (Zozole), căreia îi place la nebunie să picteze și care vă oferă tot felul de accesorii handmade aici.
În urma acestei colaborări mi-am dat seama încă o dată că îmi plac clienții mofturoși- așa cum zicea ea- pentru simplul motiv că e normal să știi ce vrei, să spui clar ce vrei și să spui cum vrei să primești.  Așa sunt și eu când doresc ceva ce nu pot face de una singură. Mă aștept ca omul la care am apelat cu încredere  CHIAR să știe ce face și s-o facă bine. Atâta tot. Dar rareori e așa de simplu :)
Concluzia este că nu ar trebui niciodată să ne sfiim să comunicăm clar și concis ceea de dorim, pentru ca toată lumea să fie mulțumită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu