joi, 8 aprilie 2010

Familia compozitorului - din Casa cu cadouri în GoodHomes

Azi am reușit să pun mâna pe exemplarul meu din GoodHomes de aprilie, după ce le căpiasem pe tantile de la chioșc: "A venit? A venit? nuuu? dar de ce oare?...aaa, din cauza Paștelui?"....etc.
Până la urmă a veniiiit!!!
După ce mi-am savurat din plin încântarea de a fi prezentă acolo, alături de familia de artiști, am început să răsfoiesc cu atenție paginile revistei. Mi-am dat seama ce plăcut e să fii într-o companie așa selectă, printre atâția oameni pasionați și talentați, creativi și originali, drăguți și zâmbitori, care îți fac chef să inventezi lucruri noi și frumoase. Mă gandesc deja la ceva frumos și practic demn să apară pe viitor în paginile acestei reviste. E drept că acum micuța mea Daria e preocuparea numărul unu, dar din când în când mai prind 2-3 ore pentru a pune idei în practică.

p.s. și redacția revistei e foarte drăguță, vă spun din experiență și pot dovedi cu emailuri :)

2 comentarii:

  1. Daria e o minunatie de fetita! Frumoasa si cuminte, care la numai cateva luni asculta Mozart si Bach, dar stie si sa poarte roz! Cu siguranta, Zana Buna are ceva magic pregatit pentru ea, pe cand va fi mare! Kiss, kiss!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daria e si o norocoasa :) primeste tot felul de cadouri dragute, de la tot felul de oameni draguti. Multu very much, Mari :)

    RăspundețiȘtergere