miercuri, 4 august 2010

Revista Atelierul s-a lansat si in Timisoara




E vara in Timisoara si mie nu imi place. Vara in Timisoara. Asa ca mi-am terminat proiectele, am inchis biroul home-based :) si fac planurile de plecare in vacanta.
Vara in Timisoara e cel mai bine suportata pe malul Begai, la terase cu locuri racoroase, sau-de ce nu? pe un vaporas boem. Cum e cel de la D'arc, de exemplu (nu, nu m-au platit sa le fac reclama. Inca :) )
De aceea am si hotarat sa facem lansarea nr. 3 a revistei Atelierul (disponibil in curand si pe site) pe malul Begai. Si a fost frumos, chiar daca atat de calduros.
Cu aceasta ocazie, sora mea Aisa-Caisa a fost promovata, de la ambasadoare Casa cu cadouri la director de marketing. Ii urez succes :P

Ce mi-a placut:
Oameni noi, oameni veseli, culori o gramada, inghetata productie proprie Atelierul (adica Rox si echipa), zburatoare-laitmotivul editiei, tombola pentru musafiri, antren plus mireasa de pe tort :) si inca multe alte detalii.
 Mai multe poze, pe pagina noastra Facebook.

Ce nu mi-a placut: canicula si cam atat.

Cu putin inainte de mini-vacanta care urmeaza,
va urez zile racoroase!

Nu va faceti griji, Casa cu cadouri nu ramane chiar goala in luna august- voi raspunde in continuare la emailuri cel putin o data pe saptamana (nu pot sta departe de net chiar asa mult timp!)

Cu prietenie,

Raluca

2 comentarii:

  1. Vacanta placuta Raluca, o meriti din plin. Sa revii cu forte proaspete!

    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc la fel, Adriana!
    Nu plec insa in vacanta pana nu termin si proiectul tau, pe care vreau sa ti-l trimit cat mai curand :)

    RăspundețiȘtergere