vineri, 3 septembrie 2010

Începe un nou sezon

Încă o toamnă se instalează în Timișoara, iar mie îmi revine dorul de ...stat pe acasă. Și dacă sunt acasă, înseamnă că mă apuc iar să meșteresc. Ce am mai făcut de când am scris ultima oară?
Am făcut o pauză de scris și am prins vara de-un picior, pe-o gură de plai răcoroasă, cu aer tare și apă de izvor, cum îmi place mie. Micuța noastră s-a simțit tare bine și a fost mai guralivă și mai voioasă ca niciodată, ceea ce m-a făcut să mă simt minunat. 


M-am bucurat de ziua câtorva prieteni și a uneia dintre surorile mele (ambasadoarea de mai jos :)) și când zic bucurat asta înseamnă că mi-au făcut plăcere nu doar ocaziile speciale (care includ o petrecere-surpriză), cât și plăcerea de a face și a dărui ceva care să aducă zâmbete de încântare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu