sâmbătă, 16 octombrie 2010

Chestii faine

Aglomerație mare la mine în viață, dragii mei, dar nu mă plâng defel :) Să vă pun la curent cu ce am mai făcut?
Cu propriile mele mâini am făcut primul magiun din viața mea. Sau dulceață de prune, că am aruncat și puțin zahăr la sfârșit. Ținând cont că mai am doar un borcan (din cauza prietenilor și a clătitelor ), pot să mă laud că a ieșit bine. Sper să revin cu poze- dacă o să mai am la ce...
***
Alături de neobosita mamaione (a se înțelege bunica noastră proprie și personală) am început o serie de produse unicat pentru copii.) Cum Daria nu este prea cooperantă la ședințele foto iar mie mi se arde mâncarea pe foc și îmi pierd ideile pentru articolul la care lucrez în prezent, în timp ce telefonul sună ca nebunu, deocamdată nu am decât un preview (mai nesatisfăcător decât un aperitiv servit la o nuntă unde aștepți o masă copioasă :P).


***
Într-o duminică frumoasă de toamnă am depistat cei mai faini nasturi la un Atelier interactiv de ceramică organizat la Muzeul Satului Bănățean. Sunt My Buttons ai Roxanei Pitz, o tânără și modernă artistă pe care am și întâlnit-o la fața locului (mai mulți nasturi aici). Păcat că nu-s purtabili, dar ce să-i faci: this is couture, not pret-a-porter :

Un comentariu:

  1. Super farfuriile nasturi!!!!! Imi plac tare mult.As vrea sa vad mai multe produse din ceramica adevarata. Nu fimo, nu alte materiale de gen. Ma interseaza margele si pandantive din ceramica arsa si glazurata.

    RăspundețiȘtergere