joi, 7 octombrie 2010

Una pe zi- ghiveci motivațional

De când mă știu (cu două surori mai mici), mi-a plăcut să bat oamenii la cap cu tot felul de ziceri motivaționale. Am început prin a citi en-gros, după care am devenit mai selectivă și de fiecare dată când mă entuziasmam serios, notam chestia respectivă într-un catastif cât toate zilele (nu glumesc! o dată am folosit un fel de repertoar imens, unde îmi organizasem citatele după autori în ordine alfabetică).
Pe unele le-am reținut și le folosesc: Fiecare este artizanul propriului destin, Tot ce știu este că nu știu nimic, A greși este omenesc etc etc etc plus ce s-a mai adăugat la școala de pisălogi psihologi (cum finuț îmi reamintește bunică-mea de câte ori are ocazia...).
Așa că n-am vrut s-o lipsesc pe sora mea Cris de câteva mostre de înțelepciune universală și i-am preparat un borcan de ghiveci motivațional, cu recomandarea de a desface una pe zi (mda, în loc să-i fac o dulceață...).
Ideea a fost inspirată de minunata Dulceață de gânduri a lui Andici de pe Breslo.
Ghiveciul e ușor de pus în practică: ai nevoie de un borcan drăguț, o bucată de material vesel, câteva zeci de post-it-uri (câte te țin curelele) și câteva ore libere. Poți să-ți așterni propriile gânduri, să le citezi pe-ale altora sau ambele.
Dacă n-ai timp, poți achiziționa de pe Breslo. Sau poți aduna o mână de prietene vorbărețe și să le dai de lucru. Oricum, rezultatul e grozav. :)

later edit: ideea merge mai departe, tot pe Breslo găsiți acum și varianta dulce- pentru cei cărora cuvintele nu le țin de foame: Dulcegării- una pe zi (cu expresia mă mândresc eu, cu produsul, Handmadeina).

2 comentarii:

  1. Ce idee grozava! si eu sunt innebunita dupa citate, proverbe si zicale...cred ca o sa incerc sa fac si eu un borcanel cu dulceata de ganduri! ;) prea-mi place ideea asta!

    RăspundețiȘtergere