sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Miss B. made us swap

Cine este Miss B.? Este domnisoara Babacilu, care a pus la cale un schimb (swap) de minunatii handmade si ne-a invitat sa luam parte la el. 20 de d-re (si d-ne) creative si-au pus mainile si mintile la trebaluit, oferind un cadou si primind un cadou de la o persoana aleasa de calculator.

Cum a fost?
A fost amuzant, distractiv, plin de fiori care iti gadila placut simturile si imaginatia, pentru ca fiecare dintre cele inscrise a avut de daruit dar si de primit la randul ei - un cadou special conceput pentru aceasta ocazie.

Este drept ca am avut ca mini-ghid un interviu completat de noi, din care cea care iti faurea cadoul sa se poata inspira, sa te poata intelege mai bine. Recunosc sincer ca pentru Elena (Naen Soap) am facut ceva in premiera, pentru ca matzele erau enumerate printre pasiunile ei, in rest mi-am proiectat propriile notiuni subiective de "rasfat" si chiar "vintage" in cadoul pe care l-am asamblat pentru ea.
L-am gandit ca un fel de tablou: o dupa-masa linistita, in care o d-ra visatoare, pasionata de psihologie, sta cocotata pe o frumoasa lada tapitata in fata unei ferestre largi, cu o carte interesanta si o ceasca de ceai aromat (asta era ideea de rasfat), pe langa asta urmand un bombardament de calorii si cacao la intensitate maxima (ce sa-i fac? ideea mea de dulce) urmand sa ma linistesc doar in alegerea materialului de lucru, care poarta o incarcatura afectiva pozitiva.

Mi-a facut placere sa realizez o hainuta potrivita pentru ceaiul de fructe si o brosa pisicoasa si sa stii, Elena, ca daca aveam materialele necesare, iti imbracam si cartea intr-o alta infatisare :).


Iar surpriza mea a fost cadoul de la Ruxandra (Vintage SH)- sincer, nu ma asteptam sa ma nimereasca asa de bine, dar ar fi trebuit sa imi imaginez ca suntem "pe frecventa" de cand am primit mailul ei (cutest ever, and I'm not a person to use "cute" a lot :) .
Si ca sa vedeti cat de versatila e perceptia personala, la capitolul dulce, Ruxandra a scos din joben batoane de scortisoara (pe care eu le iau ca pe o provocare nu doar olfactiva ci si de a imbogati o viitoare prajiturica scoasa din cuptor.Aveti sugestii?). Pentru rasfat, mi-a destinat o sticluta intreaga de aroma de Weihnacht (Craciun)- minunata de altfel, banuiesc ca e "licorice" (n-am stiut niciodata echivalentul in romana)- e corect, Ruxandra?
Mi-a mai facut si cercei verzi cu paiete, precum acele de brad, adunate pe bucati de piele moale- de abia astept sa-i port! Ca sa mesteresc mi-a trimis o punguta de margele verzi si vesele. Iar cireasa de pe tortul meu este cescuta fina de portelan, cu decoratii dantelate- O MINUNATIE. O vedeti, acolo in centru? Mi-e drag sa ma uit la ea, e chintesenta lucrurilor frumoase si gratioase, imi incanta toate simturile deodata. Multumesc Ruxandrei inc-o data si inc-o data. :)

Si lui Miss B., ca a creat ocazia :). Pe care, daca o doriti si voi, o puteti prinde la swapul organizat de Revista Atelierul, care e in desfasurare chiar acum. Bonne chance, mes amies! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu