vineri, 11 martie 2011

Cadouri de Mărțișor


Anul ăsta de  mărțișor am apucat să fac rapid doar două bucăți, poate la anul voi avea timp de mai multe. Am cumpărat brățări gata făcute (nu prea agreez broșele, mai ales din cauza faptului că acele de broșă care se vând în magazinele de hobby nu sunt de calitate, se cănesc repede și poți lăsa găuri inestetice în haine).
Preferata mea, o brățară cu medalion cu text, special pentru o d-ră specială, cititoare de profesie :).
Cealaltă a devenit o brățară cu floare de satin si tulle, pentru altă d-ră deosebită, persoană publică și iubitoare a Thaliei (muza teatrului, nu cântăreața :) ).



Pentru mămicile, bunicile, mătușile ș.c.l. am cumpărat produse handmade făcute de doamnele de la Centrul de Zi Sf. Arhangheli Mihail și Gavriil (Timișoara). În fiecare an produc tot felul de lucrușoare drăguțe, lucrate manual, pentru diverse ocazii.

Acum am găsit mărțișoare croșetate, ca pe vremuri: flori și pălăriuțe pentru d-ne și câteva poșete de piele veritabilă ce se pot purta și după luna martie. Prețurile sunt întotdeauna din cele mai rezonabile, începând de la 2 ron (mărțișoarele) până la 20-30 ron(poșete și curele croșetate). Vi le recomand cu căldură, mai rămâne doar să le localizați, pentru că nu au un loc special (acum le-am găsit la parterul Iulius Mall).

În luna martie sărbătorim câțiva "peștișori" (mă rog, d-ne și d-re, dar nu găsesc un feminin potrivit), pentru care am manufacturat cu drag câte ceva.

Un set de supraviețuire pentru zilele gri, pufos și arătos :), adică o pătură fleece și o pernuță asortată, cu nelipsita siluetă care m-a obsedat în ultimul an.Mi-am închipuit-o pe prietena noastră cuibărită pe canapea, înfofolită în paturică și cu o carte bună, o cană de ceai aromat...

Cercei mititei în formă de trandafiri, tot pentru o d-nă deosebită care știe să râdă aproape oricând (nu am uitat nici promisiunea, voi reveni cu tutorialul cat de curand).

4 comentarii:

  1. Foarte frumoasa floricica.
    si recunosc designul de pe pernuta.ihihi:)
    Aa, stai.acum in martie e ziua unei printese mici????

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e, Ludmila :), se apropie ziua speciala, ma gandesc cum sa o petrecem...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce drăguţ, uite şi mărţişorul meu! :) M-am fălit peste tot cu el, să ştii :) Mulţumesc mult încă o dată!

    RăspundețiȘtergere