marți, 10 aprilie 2012

Fiori de primavara

Incep si eu sa simt primavara. Iubesc primavara, in general. Anul asta am fost usor (mai) deprimata decat de obicei, m-am tratat de meteodependenta cu extract de sunatoare si magneziu efervescent pana m-am plictisit. Am mers cam o luna la psihoterapie, sa mai am ocazia sa ma mai intalnesc si eu cu mine insami. Si cand credeam ca gata, asta sunt, a iesit soarele! O raza calduta in ochii mei, un pic de vant prin par...asa incepe vindecarea mea. De data asta a fost nevoie si de putina art-terapie, atat de utila persoanelor agitate ca mine si de un pom inflorit ce mi-a iesit in cale la momentul potrivit :)
Am reinceput sa creez, sa decorez, sa ma bucur de lucruri frumoase.
Set de cani decorate si felicitare realizata manual (pret 25 ron). Pentru comenzi, ne auzim pe email.

*
De la evenimentul caritabil Suflet de mama- editia de Paste am "cules" un bebelus-pastaie, cadou pentru finutul meu Luca :). Admirabil lucrat din fetru, imi exprim aici admiratia fata de creatoarea lui, caci a facut o treaba minunata.


Am acum o placere deosebita sa pictez pomisori infloriti:) Mai jos puteti vedea cateva felicitari de carton colorat, diferite marimi, puse in vanzare la pretul de 1 ron pentru strangere de fonduri in scopuri caritabile. Despre acestea, mai multe intr-o postare viitoare.



Primavara plina de soare!

Cu prietenie,
Raluca
proprietar Casa cu cadouri

Un comentariu: